.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حساب‌های فرعی همه دستگاه‌ها در سال آینده مسدود می‌شود
سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: کلیه حساب‌های فرعی دستگاه‌های اجرایی در سال آینده مسدود شده و باید حساب ریالی و ارزی آن‌ها توسط خزانه‌داری کل کشور نزد بانک مرکزی افتتاح شود.
حساب‌های فرعی همه دستگاه‌ها در سال آینده مسدود می‌شود

رحیم زارع در تشریح جلسه عصر دیروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، گفت: کلیه حساب‌های فرعی دستگاه‌های اجرایی در سال آینده مسدود شده و باید حساب ریالی و ارزی آن‌ها توسط خزانه‌داری کل کشور نزد بانک مرکزی افتتاح شود.

 

وی ادامه داد: همچنین کمیسیون تلفیق جهت توسعه اشتغال به ویژه کسب و کارهای کوچک و خانگی با اولویت مناطق محروم، ۳۱ هزار میلیارد تومان از محل بودجه عمومی و ۱۰۰ هزار میلیارد تومان هم از تسهیلات قرض الحسنه نظام بانکی، منابع برای این بخش پیش بینی کرد.

 

تخصیص ۳۱ همت برای اشتغال‌زایی

 

زارع با اشاره به مصوبات کمیسیون تلفیق لایحه بودجه در زمینه اشتغال‌زایی و رشد تولید، گفت: کمیسیون تلفیق در جریان بررسی تبصره ۲ لایحه بودجه سال آینده مصوب کرد که ۳۱ همت یعنی به هر استان یک همت، منابع در اختیار شورای اشتغال قرار گیرد. بر اساس این مصوبه، شورای اشتغال و برنامه‌ریزی استان‌ها مکلفند این منابع را با مشارکت بانک‌ها به چند برابر افزایش داده و در اختیار اشتغال استان‌ها قرار دهند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.274 seconds.